وبلاگ تفریحی و خبری


 
اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان آیا شما عاشق خوراکی های شیرین هستید و مدام چای شیرین میل می کنید؟ پس باید از خطرات قند و شکر نیز آگاه باشید زیرا برای سلامت بسیار خطر دارد.

مضرات شکر و قند برای سلامتی و بدن

1- سیستم ایمنی بدن را از کار می اندازند: پس از هر بار مصرف محصولات دارای قند مصنوعی (قند و شکر) گلبولهای سفید بدن (نوتروفیلها) از کار می افتند و ۲ الی ۵ ساعت بدن کاملا آماده آلوده شدن به هر نوع ویروس یا باکتری خواهد بود. طبق تحقیقات پس از هر بار خوردن محصولات حاوی قند مصنوعی، سیستم ایمنی بدن تا ۷۵٪ کارایی خود را از دست می دهد و این دقیقا بهترین زمان برای فعال شدن میکروب ها و ویروس ها است.

2- تعادل املاح و مواد معدنی بدن را بر هم می زنند: قند مصنوعی ماده ای است فاقد ویتامین، مواد معدنی و فیبر.
شکر ماده ای است زائد که بدن انسان قادر به هضم و جذب آن نیست، از این رو برای اینکه ساختار مولکولی آن را بشکند، مجبور است از مواد معدنی موجود در بدن مصرف کند تا بتواند آن را هضم کند. در نتیجه تعادل عناصر معدنی مثل کلسیم، منیزیوم، پتاسیم، سدیم و… بر هم می ریزد.

۳-شکر سبب ترشح بیش از اندازه هورمون آدرنالین در بدن می شود. احساس اضطراب بیش از اندازه – آشفتگی و بد خلقی از نتایج آن هستند. !

۴-شکر سبب بی حوصلگی است و کسانی که شکر مصرف می کند به هیچ عنوان میلی به ورزش کردن و فعالیت های بدنی ندارند.
۵-شکر در کودکان سبب کاهش هوش و پایین آمدن نمره های درسی است. ۶۶-برخلاف آنچه پزشکان به شما می گویند خوردن چیزهای چرب تری گلیسیرید را بالا نمی برد بلکه این خوردن شکر است که تری گلیسیرید را بالا می برد !
۷-شکر باعث ضعف سیستم دفاعی بدن در برابر کلیه بیماریها میگردد.
۸-شکر به کلیه ها آسیب می زند. عامل اصلی ایجاد سنگ کلیه مصرف شکر است.
۹- عامل اصلی سنگ مثانه مصرف شکر است.
۱۰-بر خلاف تصور همگان این شکر است که کلسترول بد خون LDLL را به شدت بالا می برد و کلسترول خوب را پایین می آورد و در کل سبب بالا رفتن کلسترول می شود. این روغن حیوانی نیست که کلسترول را بالا می برد.
۱۱-شکر مقدار عناصر کروم و مس بدن را کاهش می دهد.
۱۲۲-شکر در جذب شدن کلسیم و منیزیوم اختلال ایجاد می کند. یعنی اگر لیوان شیر خود را با کیک یا شکلات میل می کنید هیچ کلسیمی در استخوان های شما ذخیره نخواهد شد!
۱۳-شکر عامل اصلی سرطان از جمله سرطانهای سینه و پروستات و کلون و رکتوم است.
۱۴-شکر مقدار گلوکز خون را بی جهت افزایش می دهد.
۱۵-شکر باعث ضعیف شدن بینایی است.
۱۶-شکر باعث باریک شدن رگهای خونی و در نهایت سکته می شود.
۱۷۷- شکر باعث ترش کردن معده است. برخلاف تصور عامه که وقتی ترش می کنند چیزی شیرین می خورند تا آن را رفع کند!
۱۸- شکر ریسک مبتلا شدن به بیماریهای قلبی را زیاد می کند.
۱۹۹- پیر شدن زود هنگام بدن – سفید شدن موها و چین و چروک پوست به دلیل مصرف خوراکیهای شیرین است نه مصرف گوشت و پروتئین!
۲۰-شکر سرعت اعتیاد به الکل و میل به اعتیاد به مواد مخدر را زیاد می کند. و قند اعتیادآور است!
۲۱۱-شکر تنها عامل پوسیده شدن دندانهاست یعنی اگر شکر مصرف نشود کسی به دندانپزشک نیاز نخواهد داشت.
۲۲۲-شکر عامل اصلی چاق شدن است. مصرف بیش از حد شکر، میزان فروکتوز را در بدن افزایش می دهد و باعث چاقی می شود. گلوکز موجود در شکر به راحتی در اندامها مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالیکه تنها ارگانی که سوخت و ساز فروکتوز را برعهده دارد کبد است. فروکتوز انباشته شده در کبد به چربی تبدیل می شود.

۲۳- شکر عامل آرتروز مفاصل است. کسانی که آرتروز دارند و مواد شیرین زیاد می خورند روز به روز بدتر می شوند. ۲۴-یکی از عوامل اصلی بیماری آسم مصرف شکر است.
۲۵-شکر باعث آپاندیسیت می شود.
۲۶۶-شکر عامل اصلی پوکی استخوان است. چگونه؟ شکر ماده ای زائد است که فاقد هر گونه ویتامین یا مواد معدنی است و بدن قادر به هضم و جذب آن نیست. از این رو سلولها مجبور هستند برای شکستن مولکولهای شکر از املاح کلسیم و منیزیوم ذخیره در استخوانها استفاده کنند. هر چه بیشتر چیزهای شیرین مصرف شود کلسیم بیشتری از استخوانها خارج شده و در فرایند هضم شکر مصرف می شود. در نهایت استخوانها بعد از چند سال پوک می شوند. دلیل اصلی خرابی دندانها نیز همین است. کلسیم از دندانها استخراج شده و دندان به مرور پوسیده و خراب می شود. مصرف شیر در این هنگام سودی ندارد مخصوصا اگر همراه کیک و شیرینی باشد.

۲۷- شکر آب بزاق دهان را اسیدی می کند که برای دندانها ضرر دارد.
۲۸-شکر میزان ترشح هورمون رشد را کم می کند. جوانان کوتاه قد نتیجه مصرف شکر هستند.
۲۹- شکر عامل اصلی بالا رفتن فشار خون است.
۳۰-شکر ساختار پروتئین ها را به هم می ریزد در نتیجه بدن قادر به جذب آنها نخواهد بود.
۳۱- آلرژی به غذاهای گوناگون نتیجه مصرف شکر است.
۳۲- ایجاد اگزما در کودکان از عواقب مصرف شکر است.
۳۳- آب مروارید بر اثر مصرف شکر به وجود می آید.
۳۴- بزرگترین خطر شکر این است که ساختمان DNAA را می شکند و آن را تغییر می دهد که در نتیجه سلولها سرطانی می شوند.
۳۵-شکر سبب تولید رادیکالهای آزاد در خون و افزایش ریسک سرطاناست.
۳۶- شکر فعالیت هورمون ها را بر هم می زند.
۳۷۷-مصرف شکر انعطاف پذیری ماهیچه ها و اندام بدن را کم می کند به طوریکه با کوچکترین حرکت ورزشی عضلات منقبض می شوند و درد می گیرند.
۳۸- شکر سبب افزایش تقسیم سلولهای کبد و سرطان کبد می شود.
۳۹۹-شکر مقدار چربی کبد را زیاد می کند. مصرف قند و شکر زیاد موجب رسوب چربی در کبد میشود و احتمال ابتلا به بیماری کبد چرب را در پی دارد.
۴۰- شکر اندازه کلیه ها را بزرگ می کند.
۴۱-اختلال در کار پانکراس از اثرات شکر است.
۴۲- عامل یبوست و خشکی روده شکر است.
۴۳- سردردهای بی موقع و بی دلیل و میگرن بر اثر مصرف چیزهای شیرین است.
۴۴۴-شکر امواج مغزی دلتا- آلفا و تتا را زیاد می کند که در نتیجه این افزایش قدرت تمرکز و تصمیم گیری در انسان از بین می رود.
۴۵۵- عامل اصلی افسردگی شکر است. مردم عامی تصور می کنند با خوردن چیزی شیرین روحیه شان شاد خواهد شد در حالیکه کاملا بر عکس است. شادی حاصل از خوردن شیرینی به خاطر اعتیادی است که به آن دارید و با خوردن آن آرامش می یابید اما در روحیه و امواج مغزی شما اثر متضاد دارد.

همچنین : با قطع کردن مصرف شکر این 7 اتفاق خوب برای بدن می افتد
۴۶- شکر ریسک بسته شدن رگهای خونی را زیاد می کند.
۴۷۷-وحشتناکترین بیماری قرن یعنی آلزایمر که با حواس پرتی های کوچک شروع می شود بر اثر مصرف شکر به وجود می آید. این به آن معناست که تا ۲۵ سال دیگر نیمی از جمعیت میانسال کره زمین آلزایمر خواهند داشت و مرگ زجرآوری در انتظارشان است.
48- مصرف بیش از حد قند و شکر مقاومت در برابر هورمون لپتین را موجب می شود. لپتین از سلولهای چربی ترشح میشود. هر چقدر چربی بیشتری در بدن موجود باشد لپتین بیشتری ترشح می شود. مقاومت در برابر این هورمون و جلوگیری از ترشح آن، باعث زیاده روی در خوردن غذا می شود که در نهایت چاقی را در پی دارد.
49- تاثیر بر هیپوتالاموس مغز و مختل شدن مرکز تنظیم میزان مصرف مواد غذائی مصرف زیاد قند و شکر و انباشتگی فروکتوز در خون باعث تداوم احساس گرسنگی در افراد می شود.
50- افزایش تری گلیسیرید و چربی مضر خون از عوارض مصرف زیاد شکر است.

اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان هر کدام از موارد بالا حاصل سال‌‌ها تحقیقات پزشکی گوناگون است که قصد دارند باعث تغییر رفتار هر کدام از ما، برای حفظ سلامت ‌مان شوند.

آمار نشان می ‌دهد که سرانه مصرف‌ قند و شکر در کشور ما نسبت به وضعیت جهانی، بسیار بالاست، به طوری که برآورد می ‌شود هر ایرانی به طور متوسط سالانه مقدار 29 تا 30 کیلوگرم قند و شکر مصرف می‌ کند که از میانگین جهانی که حدود 19 تا 20 کیلوگرم است، به مراتب بیشتر می ‌باشد. میزان مطلوب مصرف قند و شکر طبق مطالعات سازمان جهانی بهداشت، حداقل باید به کمتر از 15 کیلوگرم در سال (42 گرم در روز در کل مواد غذایی مصرفی) برسد تا قند و شکر، حداکثر 10 درصد از کل انرژی دریافتی فرد را تامین نماید و به علاوه خطر بسیاری از بیماری‌ ها را کاهش دهند. هر حبه قند، حدودا 4 تا 5 گرم وزن دارد و اگر هر ایرانی به طور متوسط روزی 3 استکان چای در تمام ایام سال بنوشد و هر کدام را با 2 حبه قند میل کند، فقط و فقط حذف کردن این حبه قندها از کنار چای، باعث کاهش تقریبا 11 کیلوگرم مصرف سرانه قند در سال می ‌شود و مصرف سرانه هر ایرانی را به راحتی به میانگین جهانی می ‌رساند.

نوشیدن چای تلخ و بدون استفاده از قند یا شکر، فرهنگی است که سال‌ هاست در کشورهای پیشرفته ترویج می ‌شود.
ما ایرانی‌ ها دوست داریم کاممان شیرین باشد و هنوز عادت نکرده‌ایم که تلخی چای را تحمل کنیم. اما واقعیت این است که تلخی شروع به نوشیدن چای تلخ، به مراتب کمتر از ادامه دادن آن است و اگر چند روز اول را تحمل کنیم، روزهای بعد، نوشیدن آن به مراتب راحت‌ تر خواهد شد.

بله، حذف کردن قند و شکر از کنار چای و سایر نوشیدنی ها، پس از سالها عادت، کار نسبتا مشکلی است، اما با وجود این همه تاثیرات سوء استفاده از قند و شکر، ضروری است که ذائقه خود را با کمی صبر تغییر داده و ضمن کاهش عادت به شیرین خوری؛ به جای شیرینی های مصنوعی از قندهای طبیعی مثل خرما، انواع قند طعمدار خرما، توت، عسل طبیعی، عسل خرما، قند مایع خرما، شکر سرخ و سایر شیرینی های طبیعی استفاده شود که نه تنها مضر نبوده بلکه هر یک دارای فوائد خاص خود نیز می باشند، البته در مصرف قندهای طبیعی نیز باید حد تعادل را حفظ نمود. قندهای طبیعی، قندهای ساده ای هستند که کبد به راحتی آنها را جذب می کند، در حالیکه قند های مصنوعی مثل قند و شکر و محصولات کارخانه ای همانگونه که اشاره شد بیشترین فشار رو به کبد و دیگر ارگانهای گوارشی وارد می کنند و مسبب بیماری های مختلفی می شوند.

قند و شکر برای سلامت خطرناک است

نوشته اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a7%d8%ab%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%b6%d8%a7%d8%ad-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d9%82%d9%86%d8%af-%d9%88-%d8%b4%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d9%88/


اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان - تاپ ناز
www.topnaz.com/اثرات-بد-و-افتضاح-مصرف-قند-و-شکر-بر-بدن-و/
‎3 ساعت قبل . 1- سیستم ایمنی بدن را از کار می اندازند: پس از هر بار مصرف محصولات دارای قند
مصنوعی (قند و شکر) گلبولهای سفید بدن (نوتروفیلها) از کار می .
اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان | دمادم
damadam.ir/./اثرات-بد-و-افتضاح-مصرف-قند-و-شکر-بر-بدن-و-سلامتی-انسان/./6315947
‎1- سیستم ایمنی بدن را از کار می اندازند: پس از هر بار مصرف محصولات دارای قند
مصنوعی (قند و شکر) گلبولهای سفید بدن (نوتروفیلها) از کار می افتند و ۲ الی ۵
ساعت .
مضرات خوردن چای با قند و شکر، خواص شکر، مضرات شکر - آکا
www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/11831.html
‎آکاایران: خوردن شکلات و تشدید این بیماری در بدن آکاایران: کارشناسان اسپانیایی
در جدیدترین تحقی . دلایل علمی زیادی وجود دارد که اثرات مضر قند و شکر را بر
سلامت انسان نشان می‌دهد. . 5 کلسترول بد خون (ldl) و کل کلسترول را افزایش می‌دهند.
. آمارها نشان می‌دهد که سرانه مصرف‌ قند و شکر در کشور ما نسبت به وضعیت جهانی‌اش
بسیار .
50 مورد از اثرات ناخوشایند مصرف قند و شکر بر سلامت‌ انسان!
https://tehranhse.com/./50-مورد-از-اثرات-ناخوشایند-مصرف-قند-و-شکر-بر-سلامت‌-انسان.aspx
‎اثرات ناخوشایند مصرف قند و شکر بر سلامت‌ انسان. . 2- تعادل املاح و مواد معدنی بدن
را بر هم می زنند: قند مصنوعی ماده ای است فاقد ویتامین، مواد معدنی و فیبر. شکر . ۱۰-
بر خلاف تصور همگان این شکر است که کلسترول بد خون LDL را به شدت بالا می برد و
.
اسکار به شانگهای چین پیوست
jadidtarinha.net/news/935565/اسکار+به+شانگهای+چین+پیوست
‎2 ساعت قبل . عفونت چشم و آسیب دیدن چشم به دلیل لوازم آرایشی · اثرات بد و افتضاح مصرف قند و
شکر بر بدن و سلامتی انسان · پاسخ به سوالات متنوع درباره رابطه .
وارداتکشتی بایگانی - مجله اینترنتی
eqms.ir/fa/category/وارداتکشتی/
‎اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان / مجله اینترنتی / عنوان
. نحوه رفتار به همراه همکاران بد اخلاق در محیط کار / مجله اینترنتی / عنوان.
همسر گوگوش بایگانی - مجله اینترنتی
eqms.ir/fa/category/همسر-گوگوش/
‎اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان / مجله اینترنتی / عنوان
. نحوه رفتار به همراه همکاران بد اخلاق در محیط کار / مجله اینترنتی / عنوان.
مجله اینترنتی: توسعه صنعت استان قزوین نیازمند برنامه ای جامع است .
eqms.ir/fa/174886/مجله-اینترنتی-توسعه-صنعت-استان-قزوین-ن/
‎19 دقیقه قبل . اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان / مجله . نحوه رفتار به
همراه همکاران بد اخلاق در محیط کار / مجله اینترنتی / عنوان.
وضعیت بانک آینده بایگانی - مجله اینترنتی
eqms.ir/fa/category/وضعیت-بانک-آینده/
‎اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان / مجله اینترنتی / عنوان
. نحوه رفتار به همراه همکاران بد اخلاق در محیط کار / مجله اینترنتی / عنوان.
وضعیت بانک تات بایگانی - مجله اینترنتی
eqms.ir/fa/category/وضعیت-بانک-تات/
‎اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان / مجله اینترنتی / عنوان
. نحوه رفتار به همراه همکاران بد اخلاق در محیط کار / مجله اینترنتی / عنوان.



خطرناکترین ها ( تغذیه و سلامت درخطر است) - قاتلین عزیز من
www.1001dam.blogfa.com/cat-3.aspx
‎*فارس: آیا تحقیقاتی در ارتباط استفاده از این ظروف و نقش آن بر سلامتی بدن انجام
شده است؟ . مواد شیمیایی در مواد غذایی در ابعاد مختلف بر سلامت انسان اثر نامطلوب
می‌گذارد. . به جای استفاده از قند و شکر می توان از انواع شیرینی های طبیعی از جمله
عسل، . آنها شده که برای بدن انسان مصرف کننده، مضر است (تحقیق در کشور فرانسه).
دانلود فیلم Trolls 2016
livewatch.ir/دانلود-فیلم-trolls-2016-2/
‎2 ساعت قبل . اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان · دانلود فیلم Trolls .
اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی انسان .
کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/taghzie/archives/200415.php
‎21 مه 2013 . قند موجود در توت سفید برای کسانی که مبتلا به مرض قند هستند ضرر ندارد. .
آنتی‌اکسیدان موجود در این میوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد که یکی از آنها کاهش
میزان کلسترول بد خون و جلوگیری . مصرف چغندر یا لبو معجزه ای پر از خاصیت برای
سلامت بدن انسان! . چرا مصاحبه فردوسی‌پور با شهاب حسینی افتضاح بود؟
نقد علمی مصرف مشروبات الکلی - دانشگاه محقق اردبیلی - دفتر هم .
www.uma.ac.ir/page.php?slct_pg_id=786&sid=26&slc.fa
‎اکثرشان جواب می‌دهند که انسان باید هر روز حداقل 2 بار مشروبات الکلی استعمال کند
چرا . 19- شراب شکر 20- شراب قندی 21- شراب کهربا 22- شراب موصل: شرابی است
که در یک . و بدن ما قادر نیست قند تجزیه شده در الکل را دوباره به قند انگور اولیه
تبدیل کند و . اشخاصی که در اثر مصرف الکل یک گرم الکل در خون آنها وارد شود
تلوتلو راه .
آثار زیان بار مصرف روغن دنبه - فردا
www.fardanews.com/fa/news/./آثار-زیان-بار-مصرف-روغن-دنبه
‎14 نوامبر 2010 . دریافت میکنیم پس نیازی به مصرف روغن حیوانی معروف نداریم. . اسیدهای چرب غیر
اشباع هستند و برای بدن بسیار مضر و بیماری های قلبی به دنبال دارد. . روغنهای
حیوانی و خصوصا دنبه ، از آن جایی که انسان سالم محور توسعه پایدار است و بارها از .
افزایش HDL(چربی خوب) و کاهش LDL(چربی بد) می شود. . خدا را شکر.
چرا مصاحبه فردوسی‌پور با شهاب حسینی افتضاح بود؟ - خبر
khabarian.ir/news/126798
‎چرا مصاحبه فردوسی‌پور با شهاب حسینی افتضاح بود؟ 53 ثانیه پیش خواندنی ها
وکیل . مطالب پیشنهادی. اثرات بد و افتضاح مصرف قند و شکر بر بدن و سلامتی
انسان.
این ۱۰ عادت کلیه ها را نابود خواهد کرد - نت نوشت
netnevesht.ir/نارسایی-کلیه-ها/
‎8 نوامبر 2016 . کلیه ها یکی از مهم ترین اعضای بدن هستند که سلامتی این عضو از بدن . ۳ – مصرف
بیش از اندازه قند و شکر. مصرف قند و شکر و کلیه ها . الکل باعث آسیب جدی به کلیه
ها و کبد انسان می شود و به شدت بر کارکرد صحیح کلیه ها اثر منفی دارد. . خوب رقم
نخورد و این کمپانی با افتضاحی که بر اثر انفجار نوت های ۷ پیش امد .
الف - نقدی بر ادعاهای دکتر روازاده
alef.ir/vdciw3azyt1a5w2.cbct.html?149557
‎با دیدن نقد جناب آقای ابطحی به سخنان جناب آقای «دکتر روازاده» ، خدا را شکر . ادعای
انگلیسی بودن قند و شکر!! . ادعای تأمین نیاز مس بدن از طریق پخت و پز در ظروف
مسی! . امروزه در جاهایی که امکانات طب مدرن وجود داره سطح سلامت و بهداشت عمومی خیلی
رشد . در مورد مصرف نمک ایشان هم من از موقعی که به جای نمک بسته بندی از نمک سنگ
.
درمان لاغری - راه های افزایش وزن [آرشیو] - Page 3 - P30World .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-423975-p-3.html
‎یه قاشق خوردم حالم بد شد ( ماست و شکر هم زیاد تاثیر نداره ) . سلامتی خیلی مهمه . .
عملکرد قرص هم به صورت کاهش قند خون بدن از طریق جذب قند توسط سلول ها برای
سوخت . توصیه شده قرص های ایرانی رو مصرف نکنید و قرص رو حل نکنید که اثر .
بدن انسان کلا طوری طراحی شده که به همه چی عادت میکنه ولی در عین حال همش .
13 توصیه آسان برای رفع بوی بد دهان
www.bultannews.com/fa/news/./13-توصیه-آسان-برای-رفع-بوی-بد-دهان
‎4 جولای 2013 . 4- برای افزایش ترشح بزاق دهان تان، همیشه از آدامس‌ های بدون قند استفاده کنید. .
ولی توی سایت نوعروس انجمن سلامتی و پزشکی تاپیک بوی بد دهان تقریبا خوبه .
من قبلا که بوی دهانم افتضاح بود دکتر بهم گفت بخاطر اینه که لوزه هات بازن. .
عامل اصلی که باعث میشه نفس انسان بد بو بشه همون میکروب معده به اسم .
Previous



چند نکته از دگزامتازون | Med Apple
medapple.com/657/dexamethasone-tips/
‎16 آوریل 2009 . در حقیقت دگزا متازون بدن شما را رسما به یک پفک تبدیل میکند. . همچنین باعث
تغییرات آنی در میزان قند خون میشوند و بصورت کوتاه مدت ممکن . هم ضعف ایمنی بدن
میشوند بنابراین مصرف مکرر آن حتی به قصد دوپینگ اثرات . نن الان هیچ نشکلی هم
ندارم چکاب کلی هم کردم سالم سالمم خدا رو شکر . خیلی افتضاح بود.
مشاوره پزشکی،روانشناسی، طب سنتی و تغذیه
www.tabiibane.blogfa.com/8805.aspx
‎مصرف بیش از حد آن ممکن است باعث ورم معده و روده،سردرد،ورم کلیه،پیدایش خون در ادرار
و . 4- برای تنظیم قند خون و معالجه بیماری قند،از جوشانده برگ های آن به مقدار سه
فنجان در . 25- برای از بین بردن جوشهای قرمزی که روی صورت و بدن ظاهر می شود،باید
پیاز را . 7- اگر خاکشیر را با شیر مخلوط کنید و یا آن را با شکر بخورید،باعث
تقویت .
مزاج شناسی ( خانم هایی که باردارن حتما بخونن ) - صفحه 456 - نی نی .
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=7352.456
‎18 جولای 2011 . "نوشیدن آب در روز در حالت ایستاده برای رگ و ریشه و سلامتی بدن بهتر است . . بوی
بد دهان ناشی از مصرف سیر را می توان با جویدن مقداری جعفری خام یا یک . کلاسیک رو
برای طبع و مزاج و سلامتی انسان کاملا مضر اعلام کردن طوری که باعث افت . خیلی از
خانواده ها هستن که اصلا چیزی به اسم قند و شکر توی خونه شون راه نمیدن .
من این طوری لاغر می شم - blogfa.com
www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx
‎روغن وسیب زمینی و نان سفید و برنج و ماست و شیر و حبوبات و شکر کلا حذف .
داشتم پوستم بخاطر رژیم وزایمان افتضاح شده یه چی میگم یه چی میشنوین بعد از .
از آن به دلیل بالارفتن قند خون ، بیش از عرف بازه رژیم ، حالمان را بیشتر بد می کند .
. یا تقلیل رفتن بر اثر فشار رو نداره و فقط با مصرف انرژی تحلیل میره و بدن
خودش .
تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی
www.amazing.ir/1394/01/26/عوارض-خود-ارضایی/
‎تمایلات جنسی خوب هستند و برای سلامت بدن ضروری هستند اما اگر در مسیر نادرست .
تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است؛ چرا که افرادی که خود
ارضایی . شخصیت اجتماعی و انسانی چنین افرادی به تدریج متزلزل‌ تر شده، روز به
روز . تنها علتش اینه که قند مورد نیاز سلول هاى مغزى مصرف میشه و ذهن کارآیى کامل
نداره و .
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . کاهش و تخلیه مکرر قواى جسمانى به ضعف عمومى و دائمى بدن و بالاخره به پیرى زودرس
مى انجامد. . بعضى ازاین اثرات عبارت اند از: تورم غدد وذى تورم کانال نطفه تورم
قسمت پایینى و . عزت نفس برای بقا و سلامت روانی انسان حیاتی است. . مصرف
قرص در زن سالم به هیچ وجه موجب پیدایش بیماری قند در هنگام مصرف یا .
چرا ما به شکر معتاد می شویم؟ - Tapatalk
https://tapatalk.com/topic/11122-114147
‎تعداد زیادی از بیماری ها ناشی از مصرف بیش از حد شکر و کربوهیدرات . خواهید دید که
حتی در غذاهایی که ادعای سلامت می کنند مقداری شکر با یک اسم دیگر وجود . کرد که به
هر قیمتی، کمتر از چربی های اشباع و کلسترول بد استفاده کنند. . ها افتضاح شد! .
کمبود خواب باعث می شود بدن نتواند میزان قند خون را تنظیم کند، که خود اثر قابل .
تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی.نت؛ تفکر .
www.pourali.net/1389/01/1141.html
‎ابتدا بدانیم که مغز انسان بهترین داروها را می سازد و بهترین درمان ها را در خودش
گنجانده است. . وقتی که ی دفعه حالم بد میشه انگار از زمین و زمان جدا میشم… . سلام
من سه سال پیش از خواب میپریدم با تپش قلب شدید و بعد از اون سردی بدن و لرزش و
. و نیم شب مصرف میکنم ولی در معرض استرس که قرار میگیرم اثر قرص کاملا از
بین میره.
. - شیشه - وبلاگ معجزه
alizia33.blogfa.com/tag/شیشه
‎به دلیل اعتیاد بهروز به تریاک و شکی که نسبت به وی بر مصرف ماده مخدر شیشه .
نیت کردم اگه مریضی (ایدز و هپاتیت) نداشتم دیگه تزریق نکنم، خدا رو شکر بخیر
گذشت. . مصرف موادی از قبیل شیشه ، کراک و امثال آنها قدم نگذارد و بنوعی بین بد و
بدتر . و حیثیت انسانی و خون‌هایی که در اثر مصرف آن به زمین ریخته شد سهیم هستند.
پروانه کاظمی - یادداشت ها - دکتر :: پروانه کاظمی
www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=2&a=708
‎از آنجا که در هر بار مصرف مکمل، بدن حداکثر ۶۰۰ میلی‌گرم را جذب می‌کند، . چای‌ها هرچند
خوب می باشند، اما زمانی تأثیر مناسب دارند که کمرنگ و بدون شکر مصرف شوند. .
تحت نظر متخصص تغذیه همراه با مصرف قرص رژیم بگیرند بعد که قند خون نرمال تر
. مشکل معده شدم تازه متوجه شدم که تغذیه چقدر میتونه در سلامتی انسان تاثیر بذاره
و .
Previous



مزایای آویشن برای سلامتی - دکتر :: پروانه کاظمی
www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=2&a=845
‎در درمان ( قولنج، عفونت گوش، تورم ( التهاب از لوزه ها )، گلو درد، بوی بد دهان، تورم (
التهاب . A: سلام خسته نباشید خواهرم رفته داروخونه وگفته برای چاق شدن داروبهش بدن
برای . کاظمی : سلام خانم دکتر ، خانمی 42 ساله قد157 وزن 57 دور شکم 85 - دیابتی -
قند . پاسخ: احتمالا بر اثر مصرف پودر دچار کبد چرب شدید بهتر است سونوگرافی
از .
مزاج شناسی 2 دم ؛مشخصات دموی ها و درمان | سایت شخصی محمدباقر فیروزی
www.firouzi.org/?p=2905
‎در یک انسان عادی و سالم میزان دم، باید ۴۹ درصد باشد در روایات از مزاج دم به بهترین
مزاج . گرایش به ترشی کم دارند ، بوی بد دهان ندارند، بوی بد مدفوع ندارند، قار و قور
شکم ندارند . مصرف کنند تا حرارت بدن تعدیل شود ، اگر فرد دموی همراه با غذای گرم مثل
. از عسل بجای قند و شکر استفاده کنید و و خوردن آب لیمو با غذا و دمکرده بابونه و
خوردن .
«پرونده های فعال*» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu/
‎بد - ریزش و شوره موی سر- وضعیت دندانها؟ . 7-وضعیت: خوشبختانه ورم هایم خوابیده و
خدارو شکر ورم های سودا صدفم هم کم شده است . بالکه بینی است ومعمولا 10 روزه است -
مدت 2 سال است که جوش های بدن وسردردوسه ماه است که . تازه وقتی قرص اثر میکند
بدنم تکانهای بسار شدید و آزار دهنده ای دارد. . افتضاح /در حال حاضر مصرف دارو دارید؟
«پرونده های فعال» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu.html
‎مستعار محدثه معرف /علت مراجعه : جستجو در گوگل/ سلامتی رحم و تخمدانها و همچنین .
بد - خشکی پوستم در حدی است که با هر بار تماس با اب باید از کرم های پر چرب . من
بیماری افسردگی شدید و مزمن دارم و در اثر مصرف داروهای ضدو نقیض اعصاب که از سوی
. چه طریق کلسیم را به بدن برسانم و برای رفع خارپاشنه وهمچنین برای کنترل قند
.
وبلاگ اختصاصی فروش خرنوب؛ گیاه معجزه آسا
kharnoob.blogfa.com/
‎چند صد سال پیش از این، بجای شکر در پخت شیرینی‌ها از آن استفاده می‌شد و یا به جای
. در سال‌های 1930 در اثنای جنگ اسپانیا، نقش استفاده از خرنوب در حفظ سلامت .
زمنیه داروهای گیاهی و تأثیر آنها در انسان در زمینه بیماریهای بروکلین، پروستات، .
آزمایش همسرم قبل از مصرف خرنوب بسیار اسفناک بود به حدی که احتمال آی وی اف می
رفت.
All words
bestdic.ir/allword.aspx?word=s
‎Shiner, چشم‌، چشم‌ کبودشده‌(در اثر ضربت‌ وغیره‌)، (درجمع‌)انواع‌. Shiner, درخشان‌، .
Silex, سنگ‌ چخماق‌، اتش‌ زنه‌، سنگ‌ سیلیس‌ که‌ دردندانسازی‌ مصرف‌. Silhouette . شکری‌،
شیرین‌، قندی‌، محتوی‌ قند. . پولک‌ یا. Scale, پوسته‌ بدن‌ جانور، فلس‌، هر چیز پله‌ پله‌
، هرچیز مدرج‌، . Self Buried, مدفون‌ شده‌ در اثر عوامل‌ ط‌بیعی‌ (نه‌ بدست‌ انسان‌)، خود.
result - پایگاه اطلاع رسانی پزشکان ایران
www.irteb.com/webmastercontact/result.htm
‎ba arze salam va khaste nabashid man ye ?pezeshki daram chan roziye vagti
mna ehsase . من حودود دوسال است که یبوست دارم وبیماری قندهم دارم وروزی6 قرص
قند هم می خورم مشگل من . جستجوی پزشکان واقعا افتضاح است خاک بر سر این اطلاع
رسانی . قد دارم و52کیلو هم وزن دارم میخواستم بدونم اگه درخواست معافیت بدم معاف
میشم.
علاقه و وابستگی به همجنس | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2237
‎20 آگوست 2013 . روان شناسان علت وابستگی انسانها را به یکدیگر همین نیازهای عاطفی می دانند. .
است با جانان که تا جان در بدن دارم هواداران کویش را چوجان خویشتن دارم . یک سال
هست ک ترک کردم اما این عمل اثرات بدی رو زندگیم داشته که داره داغونم میکنه. . در آن
وجود داشته و اکنون واقعا جای شکر دارد که به سلامت از آن گذر کرده اید.
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه .
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
‎6 ژانویه 2015 . با تشکر از حضرت عالی جهت اجرای طرح نظام سلامت و تبریک به جامعه ی . احسنتتت
، اصلا معلمی که کمرش از فشار زندگی خم شده طبیعتا رو درس دادنش هم اثر . ولی معلم
های عزیزما باید این کتاب رو توی 3 تا مدرسه هر سال درس بدن ! . نیروی انسانی را
مصرف کننده قلمداد می کنند وضع فرهنگیان به همین منوال خواهد بود.
آداب طبّ و پزشکی در اسلام - قائمیه
download.ghbook.ir/./htm/./70-f-13880101-danestanihaye-pezeshki.htm
در اینجا بد نیست نظری گذرا به وضعیت دانش پزشکی در میان ملل گذشته بیندازیم.
. فرانسویان از کتاب «التیسیر» ، اثر «ابن زهر اندلسی» که در قرن ششم هجری می
. بدیهی است هر چه نظامها دقیقتر و گسترده تر باشند، سعادت و سلامت انسان نیز .
«در آنچه بدن به دارو نیاز دارد مصرف آن اسراف نیست، بلکه اسراف در اتلاف حال یا ضرر
.
Previous



وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
‎بعدها فهمیدم فرد قبلی افتضاح بزرگی به بار آورده‌است چون توان کافی نداشته اما .
اگر شما هم جزو این گروه هستید بد نیست بدانید نوشیدنی ‌های آرامش ‌بخش نوشیدنی‌ .
کم شدن آب بدن می ‌تواند تا حد زیادی مانع تمرکز شود، به همین دلیل مصرف مداوم آب، . را
و یا بعبارتی کارشناسان و سرمایه های انسانی 30 ساله خود را محتاج و عبد متصدیان .
langdata/fas.wordlist at master · tesseract-ocr/langdata · GitHub
https://github.com/tesseract-ocr/langdata/blob/master/fas/fas.wordlist
25 ژوئن 2015 . اثر. تو. کرد. کرده. سه. کتاب. ماه. پیوند. بیرون. اگر. بوده. نفر. گروه. دوره. مربوط .
مصرف. مرد. پانویس. هنگام. فروشگاه. زیبا. خصوصی ؟ موارد. غرب. گونه. حوزه. چشم .
بدن. تجارت. پرداخت. داخلی. تشکر. روزانه. بنا. پشت. اینجا. نفت. کلیک . انسانی.
بدین. مدتی. محدود. عوامل. ارتباطات. از: تجاری. برد. ژاپن. نیمه. پوشش.
کاهش قند خون در دیابتی‌ها با مصرف منظم ماست - سخن آشنا
sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=264
خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی،
اقتصادی از دیرباز تاکنون.
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس - پایگاه خبری تحلیلی .
haraznews.com/48430/توهین-به-ایرانیان-در-سریال-حریم-سلطان-48430
‎25 سپتامبر 2012 . واگر هم سریالی میسازیم همه از بی لیاقتی و بدی شاهان ماست مثل سالهای مشروطه .
کشید هر ۵ بار بخاطر مقاومت قوم ترک و آذری مجبور شدبا افتضاح ایران رو ترک .
ندارن مثل حریم سلطان همه چی رو نشون بدن وگرنه شاه عباس هم از این موردها داشته. .
فرهنگ در اثر تبادل هستش که به غنا میرسه هیچ فرهنگ خالصی در دنیا وجود .
طبیعی - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا
zaymanlinks.blogfa.com/cat-2.aspx
‎چشمتون روز بد نبینه بعد از حدود پنج دقیقه چنان دردی به جونم افتاد که نگو و . با
پای خودم و این نشان میداد که اپیدورال تاثیر خیلی زیادی بر بدن من نداشت. .
مانتیتورینگ قلب بچه و انقباضات رحم رو بهم وصل کردن و بعد یک سرم قند وصل
کردند. . اداره مرخصی گرفتم و فقط خوابیدم و شیاف های خارجی مصرف کردم ، شکر خدا
بهتر شدم و .
استیو جابز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/استیو_جابز
‎استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ .
او گفت: «لازمه کار من این است که وقتی چیزی بد است حقیقت را بگویم، نه این‌که از آن
چشم‌پوشی کنم. . جابز به او گفته بود: «می‌خواهی که باقی زندگی‌ات را به فروختن آب-
شکر . پاول می‌گوید: «یک چیز مهم این بود که او واقعاً آماده شکافته‌شدن بدنش نبود.
شکر درمانی | NiazeRooz
boro.niazerooz.com/hot-keys/شکر-درمانی/
‎سیر، پنیر کهنه، انواع گوشت ها، قند و شکر سفید، حتی اتاق های گرم و لباس . .
برنامه 9 روزه برای سم‌ زدایی بدن مجله سیب سبز: رژیم می‌گیرید اما . . همسرتان بد
اخلاق است ، بهتر است تغذیه درمانی را در پیش گیرید. . جوشانده‌های گیاهی مصرف
برخی جوشانده‌های گیاهی هم می‌تواند علاوه بر اثرات ذکرشده خواص . وضعیت نظافت هم
افتضاح بود.
پاسخ به سؤالات جدید 5 - طب سنتی و اسلامی
hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-5-2
‎در ضمن برای پاکسازی بدن به من خوردن هر روز آب پنیر توصیه شده بود ولی وقتی آب
. من مشکلات زیادی دارم دوسال پیش در اثر تصادف کمرم به شدت آسیب دید یعنی با
. واقعا خیلی بد مزن چون همه چی حذف شده الان یک هفتس فقط از اون آش سلامتی میخورم
. برقرار کنند، مصرف قرص و دارو تاثیر زیادی در رفع دیابت ندارد و فقط سطح قند
را .
تشکیل گروه ترک خودارضایی :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/3883/تشکیل-گروه-ترک-خودارضایی
‎31 مه 2015 . خدا هم که توی قرآن گفته نماز انسان را از فحشا و منکر بازمیدارد الان هم که در . البته
این قرص نباید بیشتر از یه دوره 3 ماهه مصرف بشه. . البته با این بدن که
خودارضایی نابودش کرده اگر ورزش کنم شاید کاری . واقعا هیچ کدوم از این مشکلات
رو نداریم خدا رو شکر سالم و سلامت داریم . چون واقعا شک داشتم اثر بذاره .
چرا ما به شکر معتاد می شویم؟
badansaza.ir/showthread.php?p=4734
19 مارس 2016 . تعداد زیادی از بیماری ها ناشی از مصرف بیش از حد شکر و. . حتی در غذاهایی که ادعای
سلامت می کنند مقداری شکر با یک اسم دیگر وجود . کرد که به هر قیمتی، کمتر از
چربی های اشباع و کلسترول بد استفاده کنند. . ها افتضاح شد! . کمبود خواب باعث
می شود بدن نتواند میزان قند خون را تنظیم کند، که خود اثر قابل توجه ای .
Previous



فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر .
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
‎. و گلستانی دو زن رسمی دارد و صیغه را نمیدانیم اجازه نمیدهیم حتی بگوییم بد یا
خوب . . این فیلمها میگیرند تا شاید در اثر اطلاع عموم و خواست افکار عمومی برای
پاسخگویی . سرتان تو کار خودتان باشه آدم خوب و بد همه جا پیدا میشه انسان که
معصوم نیست در . فیلم کامل یک حبه قند، فیلم انتخابی ایران برای مراسم اسکار که
با مخالفت .
اعراب ایرانی چگونه مردمی هستند؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/36323/اعراب-ایرانی-چگونه-مردمی-هستند
‎بدونیم در ضمن اگه اعراب برای جایی خون بدن مثل جنگ ایران و عراق که اعراب تو . من
عربم وبه عرب بودنم افتخاااااااااااار میکنم و خدا رو شکر میکنم. . تجاوزی که اثرات
مخرب آن تاکنون به تمامی از سر مردم برطرف نشده است و با آن . و خلاصه فقط سلامت
وتندرستی فکر کنید مرگ بر متعصب قومی مرگ بر نا انسان ودرود بر اتحاد ودوستی.
مدیر برنامه - مطالب خرداد 1395
allegiant.mihanblog.com/post/archive/1395/3
‎12 ژوئن 2016 . در این مطلب می خواهیم بدانیم چطور سلامتی بدن مان را با نگاه به نشانه هایی . کسانی
که اهل مصرف قند و خوراکی های شیرین نیستند، حلقه های تیره روی . از نوشیدنیها و
غذاهای حاوی شکر افزوده یا عسل یا شربت ذرت بپرهیزید. . شکرهای الکلی دارای اثر
laxative(ملین ) هستند یا سبب ایجاد نفق . دژاگه: بازی افتضاح بود
سلامتی - تغذیه و سلامتی
mojesalamati.blogfa.com/category/1
‎سلامتی - تغذیه و سلامتی-< اطلاع رسانی درباره سلامتی و سبک زندگی سالم و . همان
طوری که ماشین به بنزین و روغن احتیاج دارد بدن انسان نیز به کالری و مواد . 2- چاقی:
نوشابه های گازدار عمدتا از آب تصفیه شده، افزودنیهای مصنوعی و شکر . به خاطر میزان
قند بالایشان دارای کالری زیادی میباشند که سبب چاقی در فرد مصرف کننده میگردند.
درخصوص همجنس گرایی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1114
‎و آیا با مصرف دارو در این دوره ها میشه تمایلات رو کنترل کرد؟ . همجنس گراها از لحاظ
سلامت بدن و عقل هیچ چیز کمتری از دگرجنس گراها ندارند. . چون مثلا در مرض قند
نقش ژنتیک خیلی قوی است ولی در همجنس گرایی هنوز این مساله که چقدر ژن . در
احادیثی که ما داریم راه حل و درمان خیلی از مسائل من جمله مسائل مربوط به سلامت انسان
ذکر شده.
13 توصیه آسان برای رفع بوی بد دهان - سایت خبری تحلیلی بولتن
tnews.ir/news/02ee15593480.html
4 جولای 2013 . 6- از مصرف دهان‌ شویه‌هایی که حاوی الکل و نعناع هستند خودداری کنید، چون آن ها . با
امید سلامتی برای همتون . واقعا درک می کنم که بوی بد دهان چه قدر از انرژی انسان می
کاهد. . و مهمترین:::: رژیم غذایی: گوشت تخم مرغ ماهی چربی و قند باعث بوی دهان .
من قبلا که بوی دهانم افتضاح بود دکتر بهم گفت بخاطر اینه که لوزه هات .
سحرخیز - اینم ما یه جا خوندیم چیزی باحالی بود!
saharkhiz-cg.blogfa.com/post-171.aspx
به خدا قسم اگر مردم فقط و فقط به همین یه دستور خدا عمل میکردند که ای انسان به غذات
نگاه کن. . این زنجیره جدید تو بدن ناشناخته است و به مرور زمان ایجاد تومور میکنه و
بعدش سرطان و مرگ . یه بار یه بازدید از یه کارخونه قند و شکر داشتم (بماند مراحل
شستشو و ضدعفونی . . در مرود زباله های صنعتی و کشتارگاهی که مصرف میکنن چیزی
میدونی و .
مشاهده همه پرسش‌ ها صفحه 1 - دکتر عباس انتظاری
https://drentezari.com/faq/?cat=پوست&show_theme=true&hpage.
سه ماه برا جوشهام راکوتان مصرف کردم و ازمایش خونو کبدم میدادم مشکلی نداشتم الان
دوره دومو . آیا لازم است مدتی بگذرد تا آثار احتمالی لیزر در بدن نباشد که باعث
تاثیر سوء بر جنین نشود؟ . حالا میخوام دقیقا اینو بدونم اگه کسی بعد از یک رابطه
بخواد از سلامت خودش . من یه جا رفتم آزمایش قند خون بدم (از سر انگشت) تو مرکز
بهداشت
پروفسور سایرس اورمیانا - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q=پروفسور%20سایرس%20اورمیانا&page=6
30 ویژگی یک انسان مدنی را با هم بشناسیم یک انسان مدنی چه ویژگی هایی دارد ؟ . خود
را صرف اینترنت کنید، نوشتن تان به طرز وحشتناکی افتضاح خواهد شد. واقعیت این
است که مشتری های ثابت اینترنت تاثیرات فراوانی در حوزه نوشتاری خواهند پذیرفت.
. مطالعلت گذشته نشان می دادند که مصرف قند و شکر در هر حالتی برای سلامت انسان .
راز 40 کیلوگرم کاهش وزن شهره لرستانی چیست؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/./راز-40-کیلوگرم-کاهش-وزن-شهره-لرستانی-چیست
‎18 دسامبر 2015 . بنابراین آدم‌ها گاهی به دلیل مشکلات روزمره به سمت افزایش مصرف مواد غذایی . در حال
حاضر هم در نیمه راه سلامتی و کاهش وزن هستم و هنوز هم 20 کیلوگرم با وزن . قبل از این
قضیه دکتر به من گفته بود زانوهایت را باید عمل جراحی کنی اما خدا را شکر با همین رژیم
و کاهش وزن حل شد. . اعضای بدن انسان که پس از مرگ هم فعالیت دارند!
Previous



غلامرضا احمدی - سایت رسمی » صفحه 46
gholam-reza-ahmadi.ir/index.php?cstart=46&
‎25 آوریل 2016 . گرما ، درجه حرارت هر مایع در برخورد با هر نسجی در اندازه آن اثر می گذارد . . کنید و به
این اصل طلائی سلامتی توجه نمائید که ،هر آنچه مینوشیم یا میخوریم باید . بعضی از
متخصصان فکر می کنند مصرف قند و شکر باعث ازدیاد تولید خلظ غلیظ می شود . اما
اگر شما بیمار دیابتی نباشید بدن شما با آبی که می خورید قند خود را .
“تنگ نالک” مکانی تاریخی و گردشگری در خاش | نــتــــ لــوکــــنــتــــ .
netlook.ir/1/
4 روز پیش . پدرم چیزهای بدی به مادرم می‌گفت و حتی می‌گفت که من پسرش نیستم. . در آنجا این
باور وجود دارد که اعضای بدن افراد زال‌تن برای یک شخص ثروت یا . احساسات انسانی
باعث می شود که داوران برای نجات جان بازیکن مصدوم در کار پزشکان . همچنین درمانی
برای این اختلال غیر از قطع عضو وجود ندارد و مصرف داروها و روان .
اسفند ٩٠ - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی .وسواس.اختلالات شخصیتی .
robabnaz.persianblog.ir/1390/12/
‎12 مارس 2012 . بلکه نسبت به تاثیری که بر روی ما می‌گذارد خوب یا بد، مطلوب یا . درماندگی طولانی
و مداوم باعث واکنش‌های متفاوتی در سطح بدن و ذهن انسان . امّا مطمئناً یک تکّه مهم از پازل
درک تأثیرات استرس بر سلامت انسان است. . مصرف آنها را باید به تدریج و تحت
نظر پزشک قطع کرد. . قند یا شکر، متداولترین نیروبخش است.
اسفند ۱۳۸۹ - حسبنا الله و نعم الوکیل
manelaghar.blogfa.com/8912.aspx
او به راه خود به رسیدن سلامتی کامل ادامه می داد. . اگر در روی برچسب هر محصولی نوشته
شده بود بدون قند یا Sugar Free؛ حتی در باره آن . اسید فرمیک می گردد، که در نتیجه
در بدن انسان سبب اسیدی شدن مواد خورده شده می شود. . سوء ظنّ است که در اثر مصرف
دایت کوک و دایت پپسی به این بیماری مبتلا شده بودند. . نمیخوام توضیح واضحات
بدم!
انواع طلسم و روش های باطل کردن طلسمات و سحر و جادو,نشانه های طلسم شدن .
treasure-book.ir/انواع-طلسم-و-روش-های-باطل-کردن-طلسمات-و/
‎2 آوریل 2016 . علائم و نشانه های انسان طلسم شده و یا سحر شده رو برای شما بزرگواران توضیح خواهیم
. ۲- دفن کردن جزء مرده ای بدن شما که معمولا یا ناخن است و یا موی شما. . یاد کرده است و
آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن . باطِل‌ِ سِحْر،
یا باطل‌السّحر، هر آنچه‌ در بی‌ اثر کردن‌ سحر و جادو و رماندن‌ دیوان …
چنین گفت کوروش کبیر
www.sinohe.ir/
25 آگوست 2016 . به طور مثال کشور ایران گنجایش 50 میلیون انسان را دارد حال که جمعیت به بیش از 80
. باشد و 16 درصد ان برای ایجاد چراگاه و دامپروری مناسب است و بقیه سطح ان بدون
مصرف است. . کتاب سرگذشت امیر کبیر اثر فریدون ادمیت را مطالعه کنید. . یا
ابلهان را همه شربت ز گلاب و قند است و سهم دانا چیزی نیست جز خون جگر.
مضرات غذای مانده - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/مضرات-غذای-مانده
‎افطار را با خرما، کشمش، عسل و بطورکلی با یک قند طبیعی آغازکنید. . به گزارش
فارس، محمد حضوری در جشنواره غذای سالم که در دهکده سلامت استان قم با حضور . اما
متاسفانه این دو ماده در بدن به یک ماده سرطان‌زا به نام "نیتروز آمین" تبدیل می‌شوند. .
47 میلیون نفر در کشور غذای ناسالم مصرف می کنند که شامل نمک، شکر، چربی ها و
فاقد میوه .
"رضا سیار" بر کرسی فرمانداری قم تکیه زد | میهن پست
mihanpost.com/1/
‎15 سپتامبر 2014 . غذای انسان های اولیه چوب و بال پروانه ها بوده است !! . اگرچه بی‌مهری به این اثر تاریخی
، آن را امروز به یک مخروبه بدل کرده . فرآورده‌های پروبیوتیک حاوی باکتری‌هایی
هستند که اثرات مفیدی در سلامت مصرف کننده دارند و موجب وزن سالم می‌شوند. .
روزه‌داران است مانند برنج، روغن، قند، شکر، محصولات پروتئینی و لبنی و…
نماز - اسلام پزشک بی دارو1
omidakbari2011.blogfa.com/post-89.aspx
‎آزمایشها و تحیقات علمى امروز هم خواص درمانى و آثار شفابخش شکر تیغال را . ((مصرف
قند در آمریکا از پنجاه سال به این طرف دو برابر شده و به همین نسبت مرض قند و . و فکر
او مى باشد، باید دانست که سلامت بدن سهم بسزایى در عظمت انسان از نظر جنبه هاى علمى
. نوشنده آن نمى شود، بلکه در نسلهاى الکلیسم ، و فرزندان او نیز اثرات بد مى گذارد.
golha - طب سنتی وخوراکی ها
satvat.blogfa.com/post-243.aspx
‎17 ژوئن 2013 . پس ببینید چطور مصرف گوشت گاو روی شخصیت و افکار ما اثر میذاره؟ . پنیر به
خاطر طبع سردی که داره باعث افزایش بلغم در بدن میشه و بلغم هم . موسیقی کلاسیک
رو برای طبع و مزاج و سلامتی انسان کاملا مضر اعلام کردن طوری که باعث افت . خیلی از
خانواده ها هستن که اصلا چیزی به اسم قند و شکر توی خونه شون راه نمیدن .
Previous



وسواس فکری
vasvasefekri.blogfa.com/
‎11 جولای 2012 . در موارد و شرایط زیر هیپنوتیزم اثرات درمان کننده اثبات شده‌ای دارد: . ۱- هندوانه : اگر
پوست هندوانه را با عسل یا با شکر نی مربا کنند و افراد . اما موادی مثل گل قند-کرفس-
قهوه -فلفل سبز وقرمز برای وسواس مضر میباشد . بدون اکسی توسین نیز واکنش های
بدن انسان هرگز به خلق تراژدی هایی . عیدی ما سلامتی انشاالله.
پرنیا جون - نی نی وبلاگ
partala.niniweblog.com/user-admin.php
‎9 نوامبر 2016 . تو را سپاس به خاطر داشتن سلامتی و تو را شکر به خاطر همه نعمت هایت . تویس این دو
ماه و نیم که تو خونهخ بودم روزای بد و خوبی داشتم ولی گذشت . مرتب مامانم بهش اب قند
داد تا قندش پایین نیاد . . بدن شما. آیا به نظر می آید که نمی توانید به اندازه کافی
شیرینی مصرف کنید؟ . فرشــــــته بودی در لباس انــــسان.
دکتر حسین روازاده - بهترین اطبای سنتی - طبایع
tabib.tabaye.ir/#!/tabib/bd738835-e97a-11e2-b556.
‎ولی الان دارم طبق دستورات همکار آقای دکتر پیش میرم و تا حالا که شکر خدا راضی بودم
. . خود من برای بیماره قند و چربی هر دوماه یکبار 50 تومان ویزیت و 50-60 تومان هزینه
. بله شما اگر روغن سالم بخواید مصرف کنید به مراتب هزینه بالاتری داره! . دوستان
من به ایشون مراجعه کردم، به جز شلوغی بیش از حد مطب و برخورد بد . افتضاح است .
شربت اشتها آور ویتامکس - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=شربت%20اشتها%20آور%20ویتامکس&page=2
روش های طب سنتی برای رفع بوی بد دهان/توصیه به روزه داران . نعنا همراه با عسل و
آبلیمو مدت سرماخوردگی را محدود و از عوارض این بیماری در بدن می‌کاهد. . که این داروها
علاوه بر اینکه تاثیری زودگذر دارد، اثرات جانبی بسیاری دارد که سلامتی افراد را .
محدود کردن مصرف قند در تمام طول سال توصیه می‌شود اما در دید و بازدیدهای عید به علت
اینکه .
شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
‎در تهران می تونین با کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد تماس بگیرین: . خطاب به
غریبه: شما مطمئنی همه بدن؟ . از نظر مالی الهی شکر تامینم یه دونه دختر 12 ساله دارم
حتی با بچه هم سرده دخترم رو نه . من الان دارم قرص اعصاب مصرف میکنم و دلم بیشتر
از این میسوزه که شوهرم میدونه که . است یعنی یک انسان سالم بر اثر یک بیماری یا
توصیه‌های شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو
fararu.com/fa/news/./توصیه‌های-شهاب-مرادی-به-دختران-مجرد-سن-بالا
‎25 مه 2013 . لازم به ذکره که مدرک دکترام رو از دانشگاه تهران گرفتم و رزومه ام هم بد نیست (در حد .
آدرس دختره را به من بدن برم خواستگاریش اون هر طور میگه من همون باشم فقط خرج . من
خودم خانمی متاهل هستم و خدا را شکر از همسر و زندگیم بسیار راضی هستم. . بی
توجهی به ذات انسانی ِ آدمها صرف نظر از جنس، رنگ پوست، ملیت، مذهب،.
دین و حدیث و مسائل عمومی در خصوص زندگی - مزاج شناسی/ تو آنی که می .
dinohadis.blogfa.com/post/205
‎پنیر به خاطر طبع سردی که داره باعث افزایش بلغم در بدن میشه و بلغم هم مساوی ست
با . اگه جدا مصرف بشن باعث بیماری هستن و اگه با هم مصرف بشن باعث سلامتی و
منفعت. . این آب روی شخصیت اثر میذاره و آدم رو فرز و تیز و باهوش میکنه یا مثلا گچ
مزاج سرد داره و . مزاج قند و شکر رو هم نمیدونم چیه هر چی هست به هیچ مزاجی سازگار
نیست
علمی-پژوهشی
kayzen1111.blogfa.com/1393/05
‎مصرف قند های رژیمی نه تنها ازچاقی جلوگیری نمی کنند بلکه باعث چاقی بیشتر می
. فسفته جمع می‌شوند زمانی که این سلول‌ها از چربی‌ تخلیه می‌شوند بدن شروع می‌کند
به . علمی زیادی وجود دارد که اثرات منفی قند و شکر را بر روی سلامت انسان نشان
می‌دهد. . گفتنی است، خوردن نصف پیاز متوسط در روز ۳۰ درصد از مقدار کلسترول بد
خون .
شهید حبیبیان بافقی - برگرفته از سایت تابناک
www.shahid-habibian.blogfa.com/tag/برگرفته-از-سایت-تابناک
‎انسان نماز را خوب بخواند، با توجه بخواند، حضور قلب داشته باشد. . روایات این نماز،
نمازِ مقبول است و آن خاصیت و اثر را خواهد بخشید و دیگر آثار نماز . از جنبه سلامتی و
احیای بدن پس از 11 ماه خوردن بی وقفه غذا در طول شبانه روز است. . از افت قند خون لازم
است که به مصرف غذاهایی در وعده‌های سحری روی آوردیم که قند را . روستای شکر آباد
Farzad_nadi (@nadi.massage) | Instagram photos and videos
www.online-instagram.com/user/./1075403519777746588_1598335938
نادی ماساژ هتل آساره ۰۹۳۵۳۳۵۶۲۵۵ مضرات مصرف زیاد نمک مولکول‌های سدیم موجب می‌شوند
که آب دور . نعناع می‌تواند از اثرات نامطلوب گرمای روی پوست بکاهد. . نقاطی از بدن
که ماساژ آن ها در سلامتی تاثیر مثبت دارد در بدن انسان میلیاردها . میزان بالای قند خون
و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.
Previous



چربی بخورید تا بتوانید چربی سوزی کنید - کیش
www.hellokish.com/forum/t2535.html
‎آووکادو ماده*ای وارد رژیم غذایی ما می*کند که برای حفظ سلامتی و وزن، ضروری است:
چربی! . را جذب و هضم کند و بهتر از همه، چربی به بدن کمک می*کند که چربی بسوزاند!
. شده*اند و معمولا در دمای اتاق، جامدند، و سطح کلسترول بد (LDL) را بالا می*برند. .
شربت ذرت با فروکتوز بالا است که در هر وعده مصرف، ۷ گرم قند دارد.
بهمن ۸٩ - زیتون(روان شناسی ازدواج)
zatun2002.persianblog.ir/1389/11/
‎در نبرد بین روزهای سخت و انسان های سخت این انسان های سخت هستند که می مانند نه روز
های سخت. . تغییر در میزان هورمونهای بدن باعث تغییر حالت مداوم پستانها است. .
و ما را هشدار داد که اگر دولت لایحه را پس بگیرد خیلی بد می شود و قانون قبلی خیلی
. ‌بنابر همین گزارش ، لامپهای فلورسنت یک چهارم برق لامپهای دیگر انرژی مصرف می
.
برچسب ها نوشیدنی انرژی زا - کوپه
www.koupeh.com/search/برچسب-ها-نوشیدنی-انرژی-زا
‎متخصصین تغذیه اکثر رده های سنی را از مصرف اینگونه نوشیدنی ها منع می کنند و .
زا در پی دارد گفت: مصرف بی‌مهابای نوشابه‌های انرژی‌زا اثرات بدی را بر افراد دارد .
یک لیوان زرده تخم مرغ یک عدد شکر یا عسل یک قاشق غذاخوری خرمای نرم بدون . این
قبیل نوشیدنی ها علاوه بر دارا بودن خواص لاغری برای سلامت عمومی بدن نیز مفید
هستند.
چربی بخورید تا بتوانید چربی سوزی کنید - تا سلامتی taSalamati.com
tasalamati.com/e/yryn6/
گلاسمن می‌گوید: غذاهایی که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند تفاوت بین یک بدن . که با
هیدروژن اشباع شده‌اند و معمولا در دمای اتاق، جامدند، و سطح کلسترول بد (LDL) را بالا
می‌برند. . چون افرادی که چربی غیر اشباع مصرف کردند، مواد غذایی با کیفیت خوردند
. . که برای افزایش عطر و طعم، غذاها را پر از شکر و نمک کنند که عاری از مواد مغذی اند.
چربی سوزی با مصرف چربی! | الوندشاپ
alvandshop.ir/چربی-سوزی-با-مصرف-چربی/
‎5 ژوئن 2015 . شاید تعجب کنید اما مصرف بعضی از چربی ها در رژیم غذایی خود می . اما بد نیست که
با روشهای دیگری مانند چربی سوزی با مصرف چربی! . شامل اسیدهای چرب تک غیر
اشباع (MUFA) و اسید های چرب چند غیر اشباع (PUFA) برای سلامتی ضروری هستند. .
بدن انسان برای تولید انرژی مورد نیاز خود به 3 منبع اساسی نیاز دارد: .
انجمن گفتگوی روستای روچی
anjoman.roochi.ir/portal.php
‎نهضت عاشورا علاوه بر اثرات انقلابی خود انسان سازی می کند چرا که صحنه کربلا پر
است از جلوه . همچنین چای سرشار از مواد طبیعی است که برای سلامتی بدن مفید است.
. حتما در مورد پرهیز از مصرف قند و شکر زیاد شنیده‌اید. . البته، برعکس آن این
است که اگر تصور می‌کنید راننده افتضاحی هستید، ممکن است به آن اندازه بد نباشید.
دی ۱۳۹۲ - روزه طبی ( آب درمانی ) ، پایانی بر دردها
roozetebbi.blogfa.com/1392/10
‎6 دسامبر 2013 . روزه طبی ( آب درمانی ) ، پایانی بر دردها - اثرات روزه طبی ( آب درمانی ) . سلامت باشین
. . اون نصفه ای که خوندن اینه که بدن انسان در طی روز به ۸ لیوان آب احتیاج داره ! .
زیرو کردم نفهمیدم برای شروع باید چه کنم یا مجاز به مصرف چه غذاهایی هستم . . فقط سه
حبه قند در روز ، یکی صبح ، یکی ظهر و یکی شب به عنوان غذای مغز .
آنچه بعد از نوشیدن قهوه در بدن اتفاق می‌افتد
asemooneelena-ba.crawlblog.ir/./آنچه+بعد+از+نوشیدن+قهوه+در+بدن+اتفاق+می‌افتد
‎محققان دریافتند در مجموع، میزان مرگ و میر بر اثر همه عوامل، با مصرف قهوه، کاهش می
یابد. . البته وقتی پای خواص قهوه برای سلامتی انسان به میان می آید، زمان نوشیدن
قهوه هم . این مقاله به بررسی اثرات کوتاه مدت و بلند مدت قهوه در قند خون و دیابت می
پردازد. . قدر از نبودنت عصبی شدم چه قدر بد گذشت چه قدر مدرسه افتضاح بود چه قدر
دلم می .
ویدئو مخفیانه کودک آزاری در یکی از مهدکودک های کشور - مجله گیزمیز
gizmiz.com/child-abuse-in-preschool/
‎10 جولای 2014 . شاید بهترین توصیه این باشد که از صحت و سلامت مهد کودکی که فرزند . ولی با
گذشت یکسال از اون زمان و تغییر مهدکودکش هنوز خاطرات بد اونجا رو فراموش نکرده .
که اثرات سو روانی روی بچه تا سالها و بعضا تا آخر عمر میذاره مثل سوظن عدم . کسانی
که در جواب مهسا خانم گفتن شکر،اول یه کم فکر کنن بعد جواب بدن.
گزیده متون فارسی
motoonefarsi.blogfa.com/
‎گاهی در نقد یک اثر ادبی یا محتوای یک کتاب و مقاله و فیلم، نیاز است که فشرده‌ای از آن
. تقویت بینش و رشد فکری انسان در سایه این گزینش و تلخیص. . انداختن: قطع
اعضای بدن . بی عرضه: آدم ناقابل و بی مصرف, کسی که کارها را با بی لیاقتی انجام دهد
. . خوش و بش: خوش آمد گفتن و احوالپرسی و چاق سلامتی گرم و گیرا با کسی کردن.
Previous



انجمن بیماران آی بی اس، سندرم روده تحریک پذیر • مشاهده موضوع .
ibsgroup.ir/froum/viewtopic.php?p=3045
‎متخصصانی که گوشت را برای سلامتی مفید می دانند، معتقدند که این نوع . باید توجه
داشته باشید که در ابتدا و تا زمانیکه بدن ایشان به حالت تعادل . حتما مرگ چند
گیاهخوار آلمانی بر اثر مصرف جوانه های گیاهی خام آلوده به میکروب را شنیده اید. .
انرژی انسان، خوب است بدانید که چربی شکم ناشی از مصرف قند و شکر و .
admin1 : مجله پزشکی
www.pezeshkan.info/?author=2&paged=247
15 دسامبر 2014 . در حالی که گیاه رزماری برای سلامتی مفید است نمی‌توان مصرف آن را برای همه . محققان
مشاهده کردند یک چهارم آب میوه‌های بررسی شده حاوی قند بیشتری از . سلامت کودکان و
بزرگسالان به فروش می‌رسند افتضاح است و بهتر است از مصرف آن‌ها خودداری شود. .
پس از شست و شو، وارد کردن شوک به پوست بدن با استفاده از آب سرد، .
فروردین 1391 - دندانپزشکی 89
dnt89.blogfa.com/9101.aspx
‎در ظاهر وقتی به بدن انسان نگاه می ‌کنیم همه چیز متقارن و قرینه به نظر می ‌رسد، اما در
داخل بدن چطور؟ . مهم نباشند اما به راحتی می ‌توانند به زیبایی و سلامت دندان های مان
صدمه بزنند. . تخمه شکستن‌، به مرور، اثر فرورفتگی در دندان ایجاد می ‌کند ولی مثل
پیپ، . مصرف کشمش از رشد باکتری‌های دهانی که باعث پوسیدگی‌های دندان و بیماری
لثه .
موضوع : ایا می دانستید که - بازخورد
azhameja4u.blogfa.com/cat-10.aspx
‎27 فوریه 2010 . حتی در پیری نیز با مصرف این مواد به سلولهای بدن در مقابله با پیشرفت بیماری ها
می توان یاری رساند. . دلایل علمی زیادی وجود دارد که اثرات مضر قند و شکر را بر
سلامت انسان نشان می‌دهد. . همانطور که یک بار دانشمندی با بد گمانی گفته بود،
پیکان های کیوپید، خدای . تصور کنید جهان با چه افتضاحی روبه رو خواهد شد.
حق-خبر-جدیدترین-مهم ترین-اسلام-تبیین-طب-ضدشیطان-تحریف-وحدت
suntaha.persianblog.ir/
‎18 مارس 2014 . و کینه‌های گذشته را طلب کن در حالی که بدی دینی که تمام بنی نضیر[4] را فرا گرفته
. اثرات فلوراید مربوط به مقادیر موجود آن در آب است و از همین رو واضح است که .
برای سلامتی آنها مفید است اما هیچ گونه کنترلی هم بر روی چکونگی مصرف آن ندارند.
. فلوراید صدمات شدیدی بر بخش های مختلف بدن انسان وارد می کند.
دکتر محمدرضا شمس انصاری - روانپزشک
doctorshamsansari.blogfa.com/1391/03
‎یک انسان متمدن و فرهیخته باید از فکر ارتکاب به کار بد احساس گناه بکند. . ۱٫ آن
چیزی که می خورید: سعی نکنید سطح انرژی خود را با مصرف کافئین و شکر، به . با
این کار تنها خود را خسته می کنید و نوسان شدیدی را در سطوح قند خون خود ایجاد می
کنید. . به طور کلی اثر الکل بستگی به میزان نوشیدن، اندازه، وزن بدن وضعیت
سلامت .
فروردین 1391 - صدرا سیر - blogfa.com
sadraseir.blogfa.com/1391/01
‎نمی‌توانستم به تصویر بزرگ نگاه کنم و بتوانم از پیشامدهای بدی که برایم اتفاق .
هاروی در افتضاحی که در پی این رویداد به بار آمد، کار خود را از دست داد اما مغز . الکل
سرشار از کالری است و مصرف بی رویه‌ی آن باعث ضعیف شدن بدن به خصوص مغز و
کبد . ایل علمی زیادی وجود دارد که اثرات مضر قند و شکر را بر سلامت انسان نشان
می‌دهد.
چه چیزی باعث چاق شدن صورت میشه - چاقی
overweight.powerset.ir/چه-چیزی-باعث-چاق-شدن-صورت-میشه
‎پاسخ: در بدن انسان ذخیره انرژی عمدتا به دو شکل می‌باشد : چربی که منبع طولانی مدت .
پاسخ: مزوتراپی برای سلولیت گاها جواب میده که می تونی تو شهرخودت انجام بدی. .
مشکل معده شدم تازه متوجه شدم که تغذیه چقدر میتونه در سلامتی انسان تاثیر بذاره و
الان . در اثر گرسنگی زیاد و طولانی مدت ، فعالیت شدید و عدم مصرف غذا یا قند کافی
و .
علت کمبود شیر خشک نان
dry-milk.wikipici.ir/علت-کمبود-شیر-خشک-نان
اکثرشان جواب می‌دهند که انسان باید هر روز حداقل 2 بار مشروبات الکلی استعمال کند
چرا . 19- شراب شکر 20- شراب قندی 21- شراب کهربا 22- شراب موصل: شرابی است
که در یک . و بدن ما قادر نیست قند تجزیه شده در الکل را دوباره به قند انگور اولیه
تبدیل کند و . اشخاصی که در اثر مصرف الکل یک گرم الکل در خون آنها وارد شود
تلوتلو راه .
زمان مرگ چه حسی به انسان ها دست می دهد؟ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/18711986
18 مه 2016 . پیاده روی باعث افزایش قند خون در مغز شده و میل شما به شیرینی جات و هر نوع . نقش
ریه ها در بدن ریه نقش اساسی در سلامتی انسان دارد ممکن است بعضی از ارگان . اش را
چطور بسازد تاثیر دارد، او به شدت از بد به نظر رسیدن بدش می آید و در تمام . مصرف
موز می تواند با آرام بخشی عضلات، بدن را بهتر در حالت خواب قرار دهد.
Previous

  • ۹۵/۱۰/۰۳
  • ۴۳۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی